Cayo santa maria - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu Cayo santa maria - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu

Cayo santa maria

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

20 November 2014 | Cuba, Havana

NR 11: Cayo Guillermo - Remedios - Cayo Santa Maria

Nog even met wat Canadezen gepraat, die waren onder de indruk van de auto. Het schijnt dat er maar een paar in Canada van dit type rijden. En wij rijden hiermee in Cuba??? Tja zo'n dingen moet je ook niet aan mij vragen. Wij zijn in ieder geval zonder problemen op alle plaatjes terecht gekomen. Via Morón ( een fotogeniek stadje)aangekomen in Remedios kregen wij een ander hotel omdat het andere maar 9 kamers heeft en gereserveerd was voor een groep. Gelukkig was het een goeie ruil, een rondje door het centrum gelopen gegeten en weer wat gelopen en daarna een optreden bijgewoond in Casa Cultura. Heerlijk tussen de locals vertoefd.
Karig ontbijtje maar geen probleem, heb genoeg eieren gehad voor 2015. Nog een laatste keer een rondje door het stadje gelopen en de laatste spulletjes uitgedeeld. En de auto die Peter bij iemand prive gestald had voor de nacht opgehaald. Was die mooi gepoetst zeg

• 20 November 2014 - 07:41

Leon:

Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Wij wensen jullie voor straks een hele goede terugreis!

groetjes en een dikke kus
    Leon, Annemie, Gena en Joni