Flamingo's - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu Flamingo's - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu

Flamingo's

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 November 2014 | Cuba, Havana

NR 7: Flamingo's en maken dat we weg komen. Op weg naar Cienfuegos
Nou ik moet zeggen als ik dat geweten had wat mij tijdens deze trip te wachten stond dan was ik echt niet geweest.Wat een horror dag!!!
Om 8.00 stonden we klaar om met een gids naar Las Salinas te gaan,uitgestrekte zoutwatermoerassen. Een Deens en Duits koppel gingen ook mee. Van boven tot beneden ingepakt en door alles heen geboord. Het lijken wel turbo muggen. Ik was zodanig aangevallen dat ik de hele dag ziek ben geweest en enkels zo dik als olifantenpoten. Zo snel als we konden de spullen gepakt en meteen vertrokken. Onderweg naar Cienfuegos gestopt voor een fatsoenlijk kopje koffie. In dat bungalow park was het niet te z....komen we daar een jong hollands koppeltje tegen. Samen kopje koffie genuttigd en wat info en ervaringen uitgewisseld. Bij aankomst in Cienfuegos,naar een Casa Particulares ingecheckt en daar wat gegeten, zou het liefst naar bed willen zo gammel voel ik me. Toch maar de stad in geweest en bij een leuke bar in de patio gezellig wat gedronken. Zitten daar de Engelsen die naast ons een kamer hebben. Heel wat afgelachen en de drankjes gaan snel, pijn word snel verzacht maar de dag erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Irene

Actief sinds 25 Okt. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 9068

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 21 November 2014

Cuba 2014

30 Oktober 2011 - 27 November 2011

Chili/Argentinië

Landen bezocht: