Trinidad - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu Trinidad - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu

Trinidad

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 November 2014 | Cuba, Havana

NR 9: Laatste dag Trinidad

Zware nacht maar aan alles wen je wel.
Pfff ik wil alleen iets drinken maar het koppeltje van de Casa doen zo'n hun best om het naar je zin te maken. Gelukkig heeft Peter geen last van z'n maag dus die maakt goed gebruik van het ontbijt. Ik had nog een paar all star gympen meegenomen die mij net iets te krap waren dus ik vraag aan haar wat haar maat is, 37. Oe dat zal haar net niet passen. Ga ze toch halen en ik kom met die gympen naar beneden, werd me die toch een partijtje hysterisch. Een Spaans gekrijs zeg ik je, gaat ze passen en komt nog gekker terug, ze paste!! Ze heeft het tijdens het hele ontbijt alleen maar over die gympen gehad. Goh wat kun je iemand toch blij maken. Peter had nog een short die hem te groot was, hij geeft hem aan zijn naamgenoot Pedro, bueno bueno I like I like mucho mucho