Palma Rubia - Playa larga - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu Palma Rubia - Playa larga - Reisverslag uit Havana, Cuba van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu

Palma Rubia - Playa larga

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 November 2014 | Cuba, Havana

NR 6: Palma Rubia- Playa Larga
Zoveel muggenbulten en bultjes nog nooit gehad. Ik weet niet wat er gebeurd is maar het is verschrikkelijk. Die pilletjes die ik slik voor een stofje aan te maken in het bloed om die etterbeestjes van mijn lijf te houden nou die werken averechts, die jolige muggen zingen en lachen aan de bloedbar; hey geef me nog eens een glaasje van dat sappig bloed gemengd met rum....

Even een hapje van het ontbijt dachten wij, mijn god wat een invasie van Fransen, hellup!! Dat word lachen op de boot terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Irene

Actief sinds 25 Okt. 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 9056

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 21 November 2014

Cuba 2014

30 Oktober 2011 - 27 November 2011

Chili/Argentinië

Landen bezocht: