Havana 3de dag - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu Havana 3de dag - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu

Havana 3de dag

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 November 2014 | Nederland, Schimmert

NR 3:

Goodmorning Sunday,
Vanmorgen nog ff snel naar de Havana Club museum geweest. Niks aan, maar wel de Havana 7 die we mochten proeven. Die fles van $1700 daar kregen we niks van, raar hé! Daarna uitgecheckt en met de taxi naar het volgende hotel in havana. Fris joh, het waait hier goed. Bij aankomst dachten we dat het nog niet open was omdat er luiken voorzaten dat was om de heftige wind en water van de zee tegen te houden. We zitten dus nu op de Malecon. De kamer was nog niet klaar dan maar gebruik makeN van een warme koffie en op weg naar de Callejón de Hamel. Onderweg komen we 2 gasten tegen een jongedame en haar oom. Die Oom was zo gek als een deur. Zij gingen hier ook naar toe, kom maar mee maar dit was natuurlijk met een bijbedoeling. Zij gaf les aan 6 tot 12 jarige kinderen Salsa en Rumba les. Hij had de quote van de dag "Geen criminaliteit in Havana, de enige criminaliteit is : dancing Salsa, drinking Mojito and smoking a Cohiba. Geef hem eens ongelijk. Een Afro Cubaans sfeertje in die Callejón, alles gerecycled wat je om je heen zag. Wel heel creatief, ook de bekende schilder Salvador gezien. Bijzondere schilderijen. Een heel apart sfeertje maar een heel ander Havana. Nog een hapje gegeten en terug naar hotel om in te checken, mooie grote kamer met balkon en een prachtig uitzicht over de Malecon. Hup hup weer het centrum in om naar een hotel te gaan die Wifi hebben. En daar zitten we nu aan de Daiquari en en deze vakantiebestseller aan het schrijven. Maar stop nu want Peter moet nog zijn mailbox checken. Morgen vertrekken we naar Viñales en dan zal ik voorlopig geen mails meer kunnen versturen.
Hasta luego
Peter en Irene

• 03 November 2014 - 11:36

Monique:

Hoi Pe en Irene,
    Heerlijk om jullie verslagen weer te lezen. Wat een kleuren in Callejón de Hamel, schitterend. Elk plekje wat je schrijft bekijk ik meteen , leuk om zo een beetje met jullie mee te kunnen genieten.
    Heel veel plezier in Viñales maar dat zal wel lukken want wat ziet dat er helemaal geweldig uit.
    Liefs, xxx

• 03 November 2014 - 22:27

Carlo:

Klinkt goed, een jonge dame en haar oom.
    In Sjummert nog alles palleti, 5e elftal helaas met 0-2 verloren (zou dit aan de trainer liggen?).
    Let op in Cuba want daar lopen veel goede boxers.
    Gr.