San Pedro de Atacama II - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu San Pedro de Atacama II - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Irene Lemmens - WaarBenJij.nu

San Pedro de Atacama II

Door: Irenelemmens

Blijf op de hoogte en volg Irene

10 November 2011 | Chili, San Pedro de Atacama

Hallo luitjes ver van hier,
Bij ons alles muy bien. Wij zijn in san Pedro 7nov om ongeveer 19.00 aangekomen en het mooie hotel bekeken, de Spa kunnen we vergeten daar krijgen we geen tijd voor. 8 nov( dinsdag?)een hiking gemaakt naar valle de Luna en valle de la muerte met nog 2 koppels chilenen en Zwitsers leuke gasten. De eerste misstap heb ik al gemaakt bleef met de haakjes van de wandelschoenen aan elkaar gehaakt en lag gestrekt in de valle de Luna. Maar niks aan de hand op wat schrammen na. Ik wou dat onze ogen de lenzen van de camera waren want de vergezichten en uitzichten zijn zo ongelooflijk magnifico en op een foto krijg je nooit dit gevoel geprojecteerd, wij proberen het wel maar daar heb je toch heel wat ander equipment voor nodig en div soorten lenzen maar daar gaan wij echt niet mee slepen dat doen de professionals wel, wij genieten!! Later op de dag naar salar de atacama geweest en Laguna chaxa met flamingo's. MAGNIFICO maar dat kunnen we constant roepen hier. De gidsen die we hebben zijn zo gepassionneerd met hun beroep echt geweldig, je bent en blijft altijd positief. Zel leggen alles zo goed uit je blijft constant geïnteresseerd. Ik moet nu even stoppen we gaan zo weer weg,ga straks verder toedeloe.
Peter & Irene